Dreaming to my weeding

 Deja imi imaginez ziua nunții , fiecare dintre noi cred ca asteapta cu emoție ,mi-am imaginat mereu ca ziua nunții mele va fii una perfecta , eu îmbrăcată intr-o rochie alba tip prințesa cu trandafiri si petale rosii, iar soțul meu intr-un frac alb.
Suna atat de frumos dar pana acolo sunt multe de facut , imi doresc ca la cununie civila sa merg cu o caleasca cu un cal alb plina de flori, doar noi si mirii. Frumoase vise , dar nu se stie niciodată .Mi-as dorii ca meniul sa fie un unul sofisticat imi plac chestiile noi , sa fie cu fructe de mare preferabil . Tortul sa fie alb iar in vârful lui sa fim noi in miniatură pe niste mini scări care sa ne conducă in vârf . Cununia civila vreau sa o fac intr-un loc special care da rămână in amintirea mea toata viața , de exemplu pe malul unei piscine,  iar aleea care duce spre altar sa fie plina cu flori albe si rosii , la fel si decorul , fiul meu sa aducă mândru verighetele pe o pernuta alba , sa fie mulți porumbei albi ( pentru noroc)
si la final sa arunce cu petale peste noi , sa ciocnim un pahar de sampanie pe malul piscinei,  s-au chiar pe piscină , cum asa ? Da se poate exista un loc unde se poate merge pe deasupra apei , acolo visez sa imi fac cununia civila.
Salonul il vreau tot decorat in alb/rosu sa fie totul in acord perfect cu rochia , sa fie spațios de preferat fata stâlpi în mijloc , sa avem loc sa ne "zbantuim" , mesele sa fie pe margine pentru a ne putea vedea unii cu altii, servicii de calitate, poate chiar o bucătărie propie , dar trebuie sa rezerv salonul de nunta din timp ,sa nu cumva sa rămân fara loc .
Mi-am imaginat mereu ca invitațiile la nunta vor fi din trandafiri albi si cu scris de mana , arata mult mai frumos , ca mărturii m-am gandit la ceva sofisticat poate chiar unic , la doamne cate un buchetel confecționat din hartii iar in loc de floare sa fie cate o bomboana speciala, la domni mi-am imaginat ceva de genul un set de mini sticlute cu wisky de mai multe feluri , asta ar suna atractiv ! 
Deja nu imi mai fac griji fata de transportul invitatilor , am aflat ca este posibil ca invitații sa fie transportați cu maxi taxi din partea salonului ceea ce este minunat.
Imi imaginez ca nunta mea va iesi perfect , daca alegi salonul potrivit , meniul si băuturile  de calitate ,nici nu se va pune problema. Cu toți cred ca atunci cand ne ducem la un astfel de eveniment , ne uitam la aceste 3 lucruri esențiale , salon , meniu si băuturi.
Voi cum va visati miresici?  Astept comentariile voastre. Unde v-ati face nunta ? Ce decor a-ti alege ? sunt tare curioasă .
Acest articol participa la proba cu nr 13 sponsorizat de Salon du Mariaje Toujours l'Amour de pe Spring Super Blog 2016.

12 comentarii:

  1. Am avut în 2014 nunta de vis. Am găsit în București un restaurant care s-a ocupat de tot, de la invitații, marturii, tort și până la biserică. După ce am fost recuperata de la cei care m-au furat, restaurantul a oferit tuturor câte un lampion pe care le-am aprins. Am avut dansatori, o cântăreață, jocuri ( gen cât de bine ne cunoastem) etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut nunta dar din păcate nu asa de frumos cum visezi tu , dar oricum a fost frumos

    RăspundețiȘtergere
  4. Abea aștept și eu ziua nuntii...am atâtea emoții...ar fii bine să fie așa frumos cum visezi si tu...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună imaginatie.. si eu mi.as dori o asemenea nunta

    RăspundețiȘtergere
  6. De visat cred că toate visam,la mine a fost ceva intim si in familie,dar a fost foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. De visat cred că toate visam,la mine a fost ceva intim si in familie,dar a fost foarte frumos

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...