Am o prietenă tare simandicoasa

Imi place sa vorbesc ,sunt o persoana tare sociabilă ,dar cand imi sun prietena sa mai vorbim si noi ea nu stie sa zică altceva decat ca nu ii place husa pe care la telefon ,ca a cautat si nu gaseste niciuna frumoasa , si uite asa trebuie sa suport  cam o jumate de ora , numai smiorcaieli ca de copii mici .
Fiindca am obosit sa o ascult m-am decis sa ii caut chiar eu o  husa pentru telefonul ei , Samsung S7 nu de alta da nu mai suport si in plus tot trebuia sa ii fac un cadou de Paste.
Am cautat direct pe Eastcom acolo stiu ca au modele noi si am dat peste huse Ringke Fusion,  sunt o gama noua si extrem de frumoase , cea pe care am ales-o cred ca i se potriveste perfect,este transparenta ,facuta din policarbonat si termopoliuretan , este usoara si subtire tip BUMPER si mai am si 6 luni garantie la ea.
Este prevăzută cu protectie contra prafului si impuritatilor ce pot intra in mufele si  porturile telefonului.
Iar capacele se potrivesc perfect in momentul in care sunt plasate in porturi.
Nici nu am stat sa ma gândesc , si imediat am comandat-o pentru a fi sigura ca o gasesc pe stoc.
Când am primit coletul nu am mai avut răbdare si am sunat -o bine inteles ca i-am spus sa treacă repede pe la mine si i-am inchis telefonul , altfel as fi ascultat iar opera unei plangacioase .
Când a ajuns la mine a facut o gura mare , ca i-am inchis telefonul si parca nu se mai oprea pana cand i-am pus cutia cu husa Ringke Fusion in brate si ea continua sa ma întrebe ,ce e in cutie ? Si de. ce i-am inchis telefonul?
A durat ceva pana sa o potolesc , iar cand a deschis cutia a avut un mare şoc, si a inceput iar cu intrebarile
De unde ? Cum? Când? De ce? Si asa mai departe iar eu linistea i-am raspuns "De pe Eastcom  , Acum câteva zile , Pentru ca vine Sf Pasti si oricum trebuia sa iti cumpăr ceva"
La un moment sa retras si ca un copil mic a inceput sa descopere noua ei husa si ii încet toate punctele si bine inteles sa o pună cat mai repede la telefonul ei.
Mi-a umplut inima de fericire in momentul cand am citit atata liniste si armonie pe fata ei.

3 comentarii:

  1. Un gest nobil care te-a facut fericita si se pare a multumit si prietena

    RăspundețiȘtergere
  2. da, husele pentru S7 sunt destul de greu de găsit pentru că nu este un telefon prea des cumpărat

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...