Un eveniment perfect!

Era vineri , mai exact o vinere neagra fiindca avusem o zi de care vroiam sa uit , eram atat de obosita incat vedeam doar un pat mare si o perna pufoasa , fiindca de obicei cand sunt intr-o stare asemanatoare telefonul meu nu se mai opreste din apeluri eram pregatita sa il inchid , cand va pe ecran "Lena" , oare i sa intamplat ceva?
Lena este o prietena de-a mea din Poiana Brasov si raspund.
,,-Buna Lena!
-Buna Nico , ca mai faci?
- Eu ? moarta,rupta de oboseala , dar tu? Ciudat ca ma suni.
-Da stiu , cu toate pregatirile am uitat.
- Care pregatiri? Faci nunta sau ce?
-Nunta nu ,dar fac botezul.
-Botezul?Mai tu vorbesti serios ? Adica tu ai un copil deja ? Iar eu nu stiu?
-Da.
-Vai felicitari.
-Tocmai de asta te-am sunat , as vrea sa imi fi alaturi la botez, deci te invit la botez.
-Vai si asta cand?
-Peste exact 3 saptamani.
-Super , macar mi-ai lasat timp sa ma pregatesc , si unde va fi?
-Pai am găsit un salon care se ocupa cu organizare evenimente în Brașov
-Super , abia astept!!!Acum te las sunt rupta de oboseala!
-Bine , pe curand!"
Timpul a trecut repede si am ajuns si la ziua cu pricina , dar inca nu stiu despre ce salon de  organizare evenimente Brasov       este vorba ,si inca Lena pastreaza secretul , stiu ca vrea sa raman surprinsa.
Totul a decurs fantastic toata ziua , dar asteptam cu nerabdare sa vad localul , si din clipa in clipa priveam pe fereastra masinii pentru a vedea ceva .
Ajunsa in fata localului vad scrisul mare ,,Royal Poiana Brasov" , si chiar arata superb , chiar stia ca imi va placea , am ramas pret de cateva secunde cu gura cascata dupa care revin si o aud pe Lena
,,-Hei , fato ,revino pe pamant!"
Tresar dupa intru mandra in local unde ne asteptau ospatarii in sir indian frumos aranjati pe o parte si pe alta ai usii , erau imbracati eleganti toti la fel si mi-au lasat o impresie foarte buna.
Intru uitandu-ma in jur si nu pot trece fara sa observ design-ul interior din lemn , mesele aranjate si spatiul ramas pentru ringul de dans , doar am venit aici sa sarbatoresc o mica printesa , am vazut si barul care arata fenomenal, chiar o idee superbuna.
Odata asezata la masa admir decorul , mesele rotunde , scaunele decorate cu rosu, tacamurile sclipitoare si baloane rosii si roze peste tot.
Dupa atata holbat am dansat si eu putin , pe o muzica buna , chiar era cazul , m-am asezat la loc fix inainte de a servi primul fel si cu drag am privit cum ospatarii servesc primul fel , cu multa grija si atentie dand dovada de profesionalism , foarte respectosi si cu bune maniere.Din fericire pentru Lena a ales localul perfect , toata noaptea a fost un succes total .Ospatarii s-au ocupat de tot si ne-au facut sa ne simtim bine.
Cred ca ar fi pacat sa nu apreciezi aceste lucruri , aceste detalii care fac diferenta din profesionalisti , si amatori.
Proba 21 SuperBlog2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...