Câteva cărți recomandate!

 Dragele mele voi cum vă împăcați cu cărțile ? Citiți des , rar s-au deloc ? 

   Eu mă aflu în mijloc , citesc câte o carte doar când am timp .
   În acest articol Vă voi face cunoștință cu câteva cărți pe care le-am citit parțial s-au în întregime dar care mi-au plăcut foarte mult , iar de aici mi-a venit ideea sa vi le recomand și dvs. ! 

1. Colt Alb (Jack London ) 
   In lb. engleză White Fang , este un roman de aventuri scris în 1906 de scriitorul american Jack London .
  Narațiunea urmărește viața lupului Colt Alb de la nașterea sa din apropierea unui sat indian și până la mutarea lui în San Francisco și nașterea propriilor lui copii .
Ediția în lb. Romana este oferită de Mircea Alexandrescu .

  2. Cartea pierdută a vrăjitoarelor (Deborah Harkness)
 În inima bibliotecii Bodline din Oxford ,Diana Bishop descoperă un manuscris alchimic -Ashmole 782 aflat sub o vrajă , cu toate ca ea deține deja cunoștințe despre vrăjitorie datorita unei moștenirii , ea nu a vrut sa dețină aceasta putere și nu a acceptat moștenirea , ea decide sa returneze manuscrisul , dar va fii urmărită de "tot  felul de personaje înfricoșătoare " pe parcursul cărții , va asigur ca veți fi captivați de această carte .

 3.Strainul Ciuma.Căderea. Exilul și Împărăția (Albert Camus ) 
   Strainul este un roman publicat în anul 1942 .
Personajul principal este Meursault ,un franco-algerian indiferent , provenit din Africa de Nord ,domiciliat în Franța , care după înmormântarea mamei sale ucide apatic un barbat pe care îl întâlnește în Alger . Acest roman este este forte incitant deoarece are scène de lupta combinat cu scene despre viață. 

4.Să nu mă părăsești ( Kazuo Ishiguro) 
 Acest roman prezintă o poveste emoționantă despre iubire , pierderi și adevăruri ascunse , căutând răspunsul la întrebarea "Ce ne face umani ?" ,Kathy , Tommy și Ruth trăiesc kntr-o lume distopica , petrecandu-și copilăria la Hailsham. Când devin tineri adulți ei descoperit ce este gelozia și încearcă sa lupte contra sentimentelor proprii . 

 5. Cartea Morților 
 Cartea morților este numele comun în Egiptul antic al textelor funerare cunoscute și ca vrăji de chemare .
   Cartea morților este o descriere a concepției egiptene despre viața de apoi , precum și o colecție de imnuri , vrăji și instrucțiuni pentru a permite celui decedat sa treacă prin diferitele obstacole spre viața de apoi . 
   Ediția un lb. Engleza a lui Peter le Page Renouf a fost publicată în mai multe părți începand cu anul 1892 . 
    Sper ca v-am atras atenția măcar un pic .
   Eu va doresc SPOR LA CITIT !! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...