America I come!!!

Vai, oare cui nu i-ar place sa calatoreasca in Statele Unite ale Americii?
Doar sa fi nebun ca sa nu iti doresti asa ceva.
Mi-ar placea sa vizitez America de la un cap la altul , sa calatoresc peste tot continentul American si sa invat fiecare traditie a lor si in acelasi timp sa imi lucrez ,,vorbitul american" pana ajung la perfectiune , sa devin mai mult americanca decat americancele adevarate ,Program work and travel  Vacante Speciale .
Cu aceste avantaje am sanse reale de a-mi urma aceasta particica din visurile mele imense si infinite , ca o adevarata visaroare ce sunt in fiecare zi fiind cu capul in nori bucurandu-ma inca de imaginatia mea copilaroasa si bogata chiar si cei 20 de ani ai mei , la care alte fete ar avea visuri si ideei mai realiste , dar eu nu pot sa ma plang fiindca cam orice vis propus de mine in scurt timp a devenit realitate , poate este ,,de vina" norocul , sau Dumnezeu ma iubeste sigur.
inca un vis in lucru dar cine ma impiedica sa visez cand am de partea mea CND Vacante Speciale si noul
Cateva angajate work and travel in America sunt, adica te bucuri de calatorie si lucrezi in acelasi timp.
Mi-e mi-ar placea sa imi gasesc si un job work and travel pentru a ma bucurade ambele mele visulete in acelasi timp, de mult timp mi-am pus in cap un lucru , si acela este candva sa devin profesoara de Lb.Engleza , si poate cine stie cu aceasta ocazie profitabila vei ajunge undeva nu se stie niciodata cum norocul iti poate surade datorita unei destinatii speciale.
Sunt destule persoane care atunci cand aud ,,America" se gandesc doar la mancare fast-food si limbaj de cartier , bine nu am zis ca este ceva rau , dar eu cand aud America ma gamdesc la multe altele , cum ar fi work in travel pentru studenti un prilej bun pentru un student de a se incarca si documenta despre alta cultura , dar ma gandesc si la atatea locuri pe care le poti vizita , locuro despre care ai auzit doar pe net s-au la TV (Statuia Libertatii, Wald Disney Word, Central Parck, Podul Golden Gate , Parcul National Yosemite , Insulele Hawaii , Epcot Alcatraz , National Mall , Casa Alba , Disneyland , si in ultimul rand Cascada Niagara).
Atunci cand am spus ca mi-ar placea sa colind America , ca si cand ar fi Romania nu  glumit , mi-ar placea sa vad 90% din America viata este destul de scurta dar trebuie sa inveti ceva.
Let the past,live tje prezent and wait the future!!!
(Lasa trecutul , traieste prezentul si asteapta viitorul).
Asa ca calatoreste in interes personal si profesional si bucura-te de fiecare vacanta asa cum pica , nu stii cand vei avea o a doua sansa!
Articol pentru proba cu nr 18 SuperBlog2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...