Articole vestimentare interesante

Bine v-am regăsit  ...Este primul articol pe acest an și profit sa va urez LA MULȚI ANI !!!! 
In acest articol voi face referire la câteva articole vestimentare care mi-au atras oarecum atenția . Știți și voi cum este , câteodată când nu ai ce face mai cauți pe internet diferite chestii ,  eu de obicei caut retete de dulciuri dar de data asta am căutat articole vestimentare .

    Pe Google este foarte ușor sa găsești mii de articole vestimentare din diferite magazine dar doar câteva mi-au atras atenția. 
  Mai jos va voi înșiră lista cu cele care mi-au plăcut ...


   Începem cu o salopeta din colecția ONLY de pe Answear la prețul de 139.90 lei , în acest moment fiind la reducere ..
Mie  una mia plăcut foarte mult , este simpla , neagra și poate fii folosita cu usurinta când ești în criza de timp . Mai multe detalii găsiți Aici 


Continuam cu un produs de pe site-ul  DYFASHION și este vorba despre o geaca Béatrice Kaki Casual la pretul de 289 de lei cu o reducere de 15% ..
Aceasta geaca este foarte frumoasa , mai ales ca îmi place culoarea kaki extrem de mult de ceva timp .... detalii găsiți Aici



In continuare am dat peste PPT un site cu preturi chiar mici .
Și am găsit o pereche de blugi pe albastru deschis , exactly my style la doar 47.99 lei  .

  Si am mai găsit și acest pulover pe culoare roșu ,mărime universala la prețul de 22.99 lei .... chiar minunat ....
 Pentru a accesa site-ul click Aici


Cele 4 articole pe care le-am menționat mai sus sunt extrem de frumoase iar ca preț nu sunt exagerat de scumpe , eu mă uit la preturi ce este drept și la calitatea produsului .
Dragii mei atât pentru astăzi , va doresc un weekend plăcut și revin cu noi articole cât de curând !!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...