Esti gata de decolare ?

Anul acesta mi-am propus sa calatoresc in cat mai multe tari si sa vizitez cat mai multe locuri extrem de frumoase despre care auzisem doar la TV sau la prietenii meI care au fost deja pe acolo.
Am inceput calatoria mea acum mai bine de o luna,  si m-am bucurat de multe frumuseti ale naturii in acest timp , ultima mea oprire va fi la Paris , orasul indragostitilor .
Vreau sa vizitez toate locurile magnifice care exista in Paris , fiindca sunt extrem de multe .
 ( sursa foto ghiduri.turistice. info)
Dar pana imi voi planifica cum imi voi pierde timpul pe acolo , mai intai trebuie sa imi planific cu ce companie voi zbura , pe ce data imi voi lua biletul si sa vad ce promotii gasesc.
Ultima oara cand o prietena de-a mea a fost la Paris mi-a spus ca a ales compania Ryanair .
Mi-a spus ca a fost multumita de pret,  calitate si de serviciile oferite de catre acesta companie.
Mai nou acum Ai dreptul la doua bagaje de mana gratuit asta ma multumeste fiindca am o groaza de bagaje , am atatea lucruri adunate de pe unde am fost.
In plus ador aeronavele Boing 737 iar acesta companie imi poate indeplinii placerea.
Este o companie low-cost ,preturile sunt extrem de mici si daca ai noroc iti poti alege o destinatie de weekend prelungit.
Chiar imi place idea, am cautat deja promotiile si mi-am rezervat repede biletul fiindca mai erau doar doua disponibile.
Si cred ca multi turisti , localnici sau oameni de afaceri vor fi multumiti de ideea  City break low-cost, fiindca ti se ofera o groaza de avantaje.
Sunt sigura caci cu Ryanair voi avea un zbor cat mai placut tinand cont si de motto-ul acestora " Always getting better ".
Compania Ryanair are in jur de 180 de milioane de pasageri pe an si peste 10.000 de profesionisti calificati in aviatie deci zburam fara griji.

Va doresc o vacanta placuta si spor la distractie.
Acest articol participa la proba cu nr 2 din camania SuperBlog2016.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...