Casă mare consum de energie mic

Cateodata imi doream foarte mult sa am o casa pe undeva intr-un colt de tara intr-un sat micut plin de natura cu lacuri si paduri ,  si sa plec acolo in vacante pentru a-mi  linistii mintea .  Dar dupa ce am ramas insarcinata am decis sa imi caut o casa veche de inchiriat pentru a ma muta la ţara . Vorbind cu bunica mea , mi-a spus ca imi poate inchiria casa ei veche dintr-un sat apropiat de ea , eu am fost incantata si am acceptat pe loc propunerea . Imediat mi-am si facut bagajele si m-am mutat la tara ,dar nimic nu era cum m-am asteptat ,  casa chiar era veche , cu geamuri  si usi din lemm unde cu usurinta simteai frigul , pereti neizolati ,  becuri vechi si asa mai departe ... 

IN fine , mi-am luat incredere in mine si mi-am propus ca in cel mult 9 luni pana se va naste bebele totul sa fie gata . 
Stand si gandindu-ma la ce e de facut imi venii sa o intreb pe bunica me a daca a facut acel certificat energetic pentru a imi da seama cat de mult consum de energie are casa ,iar bunica mea  imi spune nu maica .
Hmm normal trebuie facut un certificat energetic pentru a stii gradul de consum in care se incadreaza casa ta , incepand de la gradul A ( cel mai scazut consum ) pana la gradul G ( cel mai ridicat consum ) , nu sunt bogata dar nici saraca , dar de orce fel nu vreau sa arunc banii pe geam aiurea cand stiu ca pot face ceva ,ceea ce am si facut ,ma apelat la Avizez , si dupa ce i-am chemat  si mi-au studiat locuinta 10 minute si-au dat seama ca am un grad foarte mare de consum fiind toate vechi , acestea consuma am fost de acord sa fac o  termografie  a locuintei pentru a vedea cat de izolata este casa fiindca eu vroiam sa o izolez complet
.                     ( bloc nereabilitat) 
                       ( bloc reabilitat) 
Dupa acesta termografie a cladirii , mi sa spus sa izolez casa ,sa schimb becurile normale cu cele Led pentru a-mi scadea consumul , sa schimb prizele si neaparat sa pun geamuri de termopan sau sa dublez acele geamuri de lemn fiindca aici este o problema mare fiindca imi voi pune centrala  pentru a incalzi locuinta va fii  risipita toata caldura din cauza neizolarii iar aceasta este Un consum ridicat ,  cand mi-au spus ca locuinta mea se afla in gradul D de consum ,nu imi venea sa cred. 
Dupa ce mi'au procurat certificat energetic m-am si apucat de treaba , mi-am izolat casa de la  A la Z , acum fiind of casa calduroasa si pregatita pentru bebelusul care va venii ! !!!
Acest articol este scris pentru proba cu numarul 9 din campania SuperBlog2016. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...