Vin extratereștrii!

Poate ca v-ati dat seama , vin extraterestri ,vai si cand ma gandesc deja ma i-au fiori , din cate am inteles din 3 Noiembrie 2017 ii vom gasi in toate cinematografele din Romania.Dar cu toate astea eu sunt constienta ca nu am pregatirea necesara si nici armament ideal pentru aceasta lupta impotriva unor specimene de alta natura , cu capete mari si gheare ascutite asa cum are Valentine Payen cea cea care pe data de 3 noiembrie se va lupta cu extraterestri pentru a ne salva vietile.
Eu inca sunt increzatoare si constat ca daca as fi pusa in situatia data , fiind necesar sa imi apar apropiatii si semenii o voi face cu placere.
Voi apela la armata secreta pentru arme , daca am noroc sa imi de-a o mitraliera voi fi super multumita , am sa lupt contra acelor specimene exact ca intr-un film SF si-am sa trag gloante in stanga si-n dreapta .
Daca soarta intregii lumii ar sta in mainile mele nu as mai fi atat de calma , dar pot devenii si eu o eroina la fel ca Franck Grillo , fiindca el deja stie cum sta treaba cu extraterestri.
Pe 3 noiembrie 2017 ,   Dincolo de Orizont    ne va arata ce inseamna cu adevarat sa lupti impotrivaextraterestrilor.
Pentru ca daca va avea loc un astfel de atac extraterestru eu vreau sa fiu cea care va lupta contra lor , nu cea care se ca face mica in fata navei lor imense si care va alerga prin multimea de oameni , calcand pe cadavre pentru a-si salva viata, decat sa devin sclava lor si sa fiu supusa cine stie la ce experimente nemiloase de catre aceste creaturi , eu prefer sa lupt cu toate armele din munitie alaturi de alti eroi ca mine.
Dar pana la acest atac extraterestru care nu stim cand va venii, s-au daca va venii vreodata , eu aleg sa vizionez thrillerul Dincolo de Orizont si sa vad cum ar decurge o lupta cu extraterestrii, si cam ce arme trebuie folosite pentru a ma bucura de victorie la final.


Acest articol participa la SuperBlog2017 pentru proba cu nr 14.
Sper ca va placut planul meu de-a salva omenirea intr-un razboi cu speciile ciudate urate si rele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...