Sunet perfect combinat cu stilul clasic


 Eu:   -Bună ziua doamnă, intrați,  cu ce vă pot fi de folos ?
Doamna P :  -Bună ziua ,sper să nu fi greșit adresa , aici se află magazinul de electronice cu produse de la Edifier ? 


 Eu: - Bineînțeles că aici este,  și nu , nu ați greșit adresa . 

 Doamna P: -Ahh ce bine , căci sunt tare obosită,  am alergat prin tot orașul căutând magazinul .
   Eu: -Luați un loc doamnă dragă,  odihniți -vă , după care îmi puteți spune cu ce anume vă  pot ajuta . 


 Doamna P: -Sunt aici pentru nepotul meu , în câteva zile vine ziua lui de naștere , și prin urmare aș vrea să-i fac un cadou , nu am știut ce fel de cadou să îi fac fiindcă deja este un băiat la casa lui cu familie și are cam detoate , dar cu ceva timp în urmă am auzit ca i s-a stricat sistemul audio pe care îl avea , de acolo am auzit de  Edifier  , și m-am gândit să îi fac cadou un nou sistem audio fiindcă știu ce înseamnă muzica pentru el , dar este greu muică cu tehnologia asta din ziua de astăzi , pe vremea mea nu era așa ceva.

  Eu:- Am înțeles doamnă, întradevăr tehnologia a avansat mult în ultimii ani , dar nu vă faceți griji pentru asta sunt eu aici ,să vă ofer toate informațiile necesare de care aveți nevoie înainte de a achiziționa un produs din magazinul nostru ,deci ce ați dorii? 

  Doamna P: -Păi maică,  ia ascultă la mine , eu aș cauta niște boxe frumoase , cu un design elegant dar confecționate în așa fel încât să îi aducă aminte de copilăria  lui , atunci când venea la noi la țară și asculta muzică alături de bunicul lui la aparatele alea vechi , înțelegi dumitale ? 

   Eu:- Bine înțeles doamnă,  am înțeles , și cred că vă pot ajuta cât ați clipi , cei de la Edifier au scos deja pe piață un Sistem audio S2000 Pro este foarte asemănător cu unul din acele aparate vechi dar confecționat într-un stil luxos cu multa eleganta  pentru a satisface cerințele tuturor ascultătorilor .
    
  Doamna P:- Și ce înseamnă asta mai concret ? 

   Eu:- Păi,  Haideti să vă fac cunoștință cu S2000 pro , un sistem audio de ultimă generație datorită dotărilor , dar în același timp datorită stilului clasic în care este prezentat , ce se acordează perfect cu difuzoarele de pe vremuri . 


   Doamna P:- Mda, internat acest model.

 Eu:- Chiar așa este ,are un design luxos cu o vopsea neagră mată,  cu placă de şifon de lemn de lux , grătar metalic de suprafață și plăcuțe de aur dedesubt , și blaturi originale din mesteacăn ce denotă calitate , rafinament , stil de lux și eleganță într-un singur obiect , poate fi atât pe gustul tinerilor cât  și pe gustul celor mai în vârstă . 

   Doamna P: -Fată dragă la asta mai convins , dar cei cu tehnologia , fiindcă poate știți și dvs. căci copii din ziua de azi nu mai sunt ca pe vremuri , au mult mai multe pretenții și așteptări când vine vorba de tehnologie . 

  Eu:- Dragă doamnă mă bucur că sunteți mulțumită până aici , dar este deabia începutul , dotările pe care le deține Sistemul audio S2000 Pro sunt extrem de avansate în materie de tehnologie , deci nu vă faceți griji , S2000 pro utilizează trei cipuri profesionale digitale de amplificare a sunetului  pentru a produce cel mai bun sunet  . T A S 574 de la Texas Instruments rulează una pe celălaltă asigurându-se că nu se produc interferențe,  are patru setări EQ: VOCAL
     MONITOR
     CLASIC 
      DINAMIC 
   S2000 pro este conceput cu difuzoare cu joasă distorsiune și woofere pentru a realiza o "distorsiune redusă " la nivel de sistem , în plus el este livrat împreună cu o telecomandă , cu ajutorul căreia nepotul dvs. poate sta relaxat pe canapea controlând cu facilitate sistemul audio , sistemul audio utilizează un conector unic cu cinci pini , realizat de Edifier .
  Iar ca un penultim detaliu acest sistem utilizează chipset-ul CST8645 de ultimă generație pentru conexiunea Bluetooth 4.0 deci îl poate folosi fără rețineri atât  de pe telefonul mobil cât și de pe tableta  laptop s-au pc 

    Doamna P:- Fata mea la câte informații mi-ai oferit este un site perfect pentru nepotul meu, dacă stau bine și mă gândesc mai bine îl cumpăr pentru mine , un așa sistem de înaltă calitate a seproducerii sunetului este fenomenal . Deci batem palma , afacere încheiată cu succes ! Îl cumpăr ! 
     Eu:- Mă bucur că v-am putut fi de folos. 




 Articol scris pentru SuperBlog 2017 proba 19 !
 Articolul  conține personaje si scene fictive ! 
Doamna P= clientă  magazin 
   Eu = vânzătoare ! 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...