Boacane vestimentare

               Si cand vine vorba despre plecari , gata deja ma pierd si uit cu ce stabilisem sa ma imbrac , uit actele, ma uit iar in geanta , le bag , o i-au de la capat si iar nu mai stiu cu ce sa ma imbrac si uite asa se face ca imi roscolesc sifonierul iar la final le amestec atat de tare de nu mai dau nici de cele pe care " cica" le-am pus deoparte sa ma imbrac.
Si uite asa incepe aventura mea de a pleca in drum spre aeroport , si mai sunt si in intarziere pe deasupra , imi i-au o pereche de jeansi pe care ii vad in gramada de haine rasturnate pe podea si un tricou pana la baza blugilor , o geaca scurta si adidasi , verific iar actele fiindca sunt obisnuita sa le uit si plec la drum.
Ajunsa in aeroport alerg dintr-o parte in alta in cautarea portii sa imi bag bagajul de cala, stiind ca sunt in intarziere si coada poate fii infernala , dar am avit un pic de noroc ca sa zic asa , nu erau decat vreo 15 persoane inaintea mea , stand la coada observ doua chesti:
     1.Fermoarul de la blugi se lasa.
,, O, la dracu iar am comis-o , am luat blugi vechi , care au probleme cu fermoarul."
          2. Cad jeansi de pe mine.
,, Iar acum imi aduc aminte de ce nu ii mai purtam , fiindca am slabit si mereu am nevoie de curea."
In cele din urma ajung si eu la ghiseu si scapt de bagajul povara de pe urma mea , iar iar in mare graba parasesc locul ,, inca cu blugi pe mine" si zambesc pe sub mustati.
Acum caut o toaleta sa remediez eroarea vestimentara de care fix eu am parte , ca de obicei.
Odata ajunsa in cabina de toaleta , am inceput sa analizez cam ce sanse am sa gasesc ceva util prin geanta mea " mica" , si imi dau seama ca am posibilitati de 90% sa gasesc ceva prin geanta , si incep a scotoci prin geanta dupa lucruri care sa ma scoata din boacane.
Dau peste cheile de la casa , si ma uit atent la breloc , un breloc de Answear super dragut dar din pacate a trebuit sa il desfac un pic , pentru a baga cheita de la breloc la fermoarul blugilor pentru a ridica fermoarul si prins cu un elastic de par de nasturelele jeansilor pentru a sta fix si a nu se mai misca , #WeAreTheAnswear noi romanii gasim solutie la orice.

Dar acum vine partea grea , ce sa folosesc pentru a tine loc de curea?
Ar fi chear culmea sa gasesc o curea in geanfa , asta ar fi ultimul lucru pe care l-as  pune in ea , dar dandu-mi cu mana pe fata , observ lantul de la gatul meu , si imediat imi vine o super idee in al meu capusor , voi folosi lantul pe post de curea , si gata , multam'Answear si creierului meu care a cooperat la timp .
Dupa asemenea peripetii mi-am continuat drumul facand slacom-uri pentru obstacolele intalnite diar pentru a ajunge la afurisita aia de poarta de control la timp.De fiecare data cand ajung in aeroport ajung aproape ultima la poarta de imbarcare.



Acest articol participa la Proba 15  de pe platforma SuperBlog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...