Review crema Vichy

Buna , am primit acum câteva zile câteva mostre Vichy spre testare, după ce le-am testat m-am decis sa va spun si vouă ce efect au avut asupra tenului meu.
Am primit spre testare 4 mostre
1 mostră Idealia Life Serum mai precis un corector de piele pe care l-am folosit si am văzut ceva rezultate ,deci vi-l recomand, iti corectează fata obosită , nu in sensul unui corector ca fondul de ten, aceasta este o crema.
1mostra Idealia Skin Sleep pe care am folosit noaptea;si sincer sa vazut ceva ,ma relaxat după ce am folosit-o.
1mostra de iluminare a feței , am folosit -o inainte de a ma da cu fondul de ten si am fost mulțumită.
1mostra Idealia pentru ochi,aici sincer nu prea am văzut rezultate ,ochii mei sunt odihniti.
Oricum am fost mulțumită de gama Vichy si va recomand si vouă!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...