La ce sa te uiți in acesta seara ?

Buna seara buna seara
Iată vin cu sanioara
Sa va spun o povestioara
La ce sa va uitati in acesta seara!!
Nu stiu poată mi se intampla doar mie dar caut aproape zilnic programa tv , sa vad pe ce program va fi ceva interesant ?m-am gandit sa va pun si vouă programa din acesta seara a mai multor programe!!
Antena 1
-20:30 In puii mei
-22:30 Crăciunul furat



ProTv
-20:30 Speed-cursa infernală
-22:45 In bătaia pustii



PrimaTv
-20:15 Austin Powers
-22:15 Trasnitii


KanalD
-20:00 In dragoste si in război
-22:00 Cucerirea Constantinopolului





AcasaTv
-20:00 Avenida Brasil
22:00 Vise de smarald



EuforiaTv
-20:00 Dr House
21:00 Dr House
22:00 Totul despre  sex




Axn
-21:00 Triplu X
-23:15 Cursa



Asadar si prin urmare la ce vă veti uita ? Eu voi opta pentru emisiunea In puii mei iar de la ora 22:00 voi viziona telenovela Vise de smarald. M-ar atrage si Crăciunul furat dar nui nici o problema il voi vedea reluare la ora 2:30 pe Antena 1....
Vizionare plăcută !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...