Scutecila.ro

Aseara stăteam in pat cand de odata imi suna telefonul , era prietena mea Ana.

Ana-Buna fata, ce mai faci ?
Eu-Buna Ana, uite stăteam in pat , tu ce faci?
Ana-Ei bine,ia fi atenta de ce te-am sunat , vineri sora mea ii face botezul celui mic , si as vrea sa ii i-au un cadou care sa o ajute cu cel mic , fiind singura si nu prea are ajutor , sta doar cu sotul. Tu ce zici ? Ce crezi ca as putea sa ii i-au?
Eu-Hmm,nu stiu, sa ma gândesc , ai cautat pe site-urile de bebelusi?  Nu ai gasiit nimic ?
Ana-Nu am timp , lucrez pana tarziu iar cand ajung acasa nu mai chef sa caut ,sunt deja foarte obosită.
Eu-Ok , pai o sa te ajut , stiu ca acum ceva timp mam abonat la un site pentru bebelusi ,oare cum se numea? Aaa, Scutecila.ro sa verific acolo si apoi te sun de îndată ceva gasesc ceva.
Ana-Ok, astept apelul tau!

După ce am terminat de vorbit am intrat sa verific mailul pentru a lua linkul paginii . De fapt mi-am dat seama ca Scutecila se ocupă mai mult cu purtarea sănătoasă a bebelusului . Dar oare cum am va ajuta asta pe mine ? Ma gândeam in sinea mea!
Dar după o gândire îndelungată am deschis linkul si am gasit o intreaga gama Manduca de unde puteam alege orce masupiu imi doream.
Am stat si mam gandit decat sa ii i-au anumite chestii nefolositoare , asa cum mi-a spus si Ana , mai bine ii i-au un marsupiu ergonomic si asa o sa fiu sigura ca o va ajuta.
Ma gândesc bine si decid sa o sun pe Ana si sa-i dau vestea cea buna.
Eu-Buna Ana ,am cautat ce mai rugat si am si gasit ceva ce cred ca iti va plăcea si tie.
Ana-Buna da? Ce ma bucur ,ia zi ce ai gasit ?
Eu-Cred ca cel mai potrivit lucru si cel mai folositor pentru ea ,este un marsupiu ergonomic . Ai 2 modele la dispozitie , de fapt sunt mult mai multe dar eu ti-am ales modelele care mi-ar plăcea mie.acum ramane la alegerea ta. 
Ana-Vai ce bine , nici nu ma asteptam sa găsesti aa de repede ,cum spuneai ca se numeste site-ul?
Eu-Scutecila.ro . Fii atenta ai de ales intre Manduca NewStyle-Sand
si Manduca NewStyle-Petrol
, la ambele avand transport gratuit +un cadou.
Ana-Vai ce fain, imi da si cadou? 
Eu-Se pare ca da,.
Ana-Multumesc fata , a si apropo esti si tu invitată la botez ,te astept cu mare drag .
Eu-Ei ,daca stiam imi cautam si pentru mine cadoul, dar lasa ca este timp ,bine ca stiu de unde sa il i-au.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...