O noapte senzuală si o lenjerie sexy!!

Ne-am decis sa plecăm de Crăciun intr-o minivacanta ,eu impreuna cu sotul meu,măcar in noaptea de Crăciun sa fim singuri, sa uitam de copii de griji de toate, ne-am decis sa plecăm si punct ,copii ii vom lasa cu mama soacră , iar restu casa,gospodăria le lăsăm singure, nu o muri nimeni pentru o noapte.
Ca de fiecare data sa pregătesc bagajul este o munca grea ,pregătesc fiecare lucru in parte ,il asez frumos , si fac inventarul sa vad ce am pus si ce mai am de pus , imi dau seama ca singurul lucru care lipseste este o noua lenjerie intima  ,pentru o seara in 2 se neuitat imi trebuie neaparat.
Acum va fii diferit,  deoarece stiu deja de unde imi voi comanda o lenjeriesexy fenomenală ,stiu un singur loc de unde fac cumpărături si chiar sunt mulțumită ,este vorba de site-ul Just4girls , am mai vorbit intr-un articol despre acest magazin online ,de unde am comandat o cămasa super sexy si frumoasa ,si senzuală si intradevar am fost foarte mulțumită ,calitatea fiind unul dintre motive.
De data asta am sa aleg ceva pe tema Crăciunului ,poate un costum de craciunita  ar fi super, o noapte romantică în 2 la lumina lumanarii cu o lenjerie super sexy , eeee ce frumos suna!!!
Am avut de unde alege ,  din sute de produse mi-am ales un costum superb este vorba de costumul de craciunita Merilly babydoll ,ceva sexy , elegant si rosu o lenjerie sexy
După ce l-am comandat si l-am si primit , am asteptat cu nerăbdare sosirea Crăciunului ,pentru a fugi cu sotul meu cat mai departe .
Am ales sa mergem pe Valea Prahovei la niste cabane, unde eram sigura ca vom fi doar noi 2 si o liniste asurzitoare.
DE cum am ajuns am pregătit patul ,mai precis o blană mare pusa in fata semineului pe care sotul meu la aprins ,am aprins lumînările si am desfăcut o sticlă de sampanie sa sărbătorim acesta zi , am savurat sampanie imbracata in acel costum sexy de craciunita , iar soțul meu mai mult dezbrăcat decat îmbrăcat , si a fost cea mai frumoasa noapte din viata mea.
Daca vrei si tu sa fii senzuală si sexy , si sa petreci o noapte de neuitat apelează cu încredere la produsele de pe Just4girls .
Fii sexy , fii rea , fii seducătoare , fii asa cum vrei tu !!!!

3 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...