Masina mea vrea la doctor

Se stie ca odata cu sosirea anotimpului rece masina necesita îmbunătățiri ,pregătiri de iarna.Masina mea deja da semne ca are de schimbat câteva piese.
 Mai bine zis masina sotului, dar nu contează stii vorba aia 'ce e al tau e si al meu" asa ca no comment .

Noi deținem un Ford Focus ,o marca de autovehicule care nu este pretențioasă nu necesita mari eforturi de a o întreține iar piesele sînt extrem de ieftine, eu prefer sa-i iau piesele de la magazine care se ocupă strict de acesta marca cum ar fi Algrad Auto.
Eu ar cam trebui sai schimb multe componente începând de la filtru de ulei,filtru de aer, filtru de polen, filtru de motorină , lichidul de frână precum si antigelul,astea fiind o parte din ce ar trebui sa cumpăr .

Va recomand sa folosiți service-ul Algrad Auto, deoarece in acesta perioada  beneficiezi de promoțiile lor speciale cu ocazia Black Friday 2015 , avantaje sunt multe de exemplu:
-Extra discount de 5% pentru comenzile online pe catalog de piese Ford de peste 500 lei (oferta asta mi se potriveste perfect)

-Plată in 6 rate fara dobândă la piese auto si service prin Card avantaj si Start BT ,valabil si pentru magazinele lor online.
-Pachet înlocuit antigel G12 Plus -99lei
-Pachet înlocuit lichid frână ATE -120lei

 Cum s-ar spune fiecare service cu ofertele lui, o masina este greu de întreținut ,intradevar sunt momente in care necesita multe piese ,dar daca stii ce si unde sa cauti ,nu va fii un impediment.
Avem masina asta de ceva timp ,cam de vro 3 ani ,si merita, daca pana acum cautam din magazin in magazin piesele de care aveam nevoie ,acum stiu cu siguranta unde le gasesc pe toate ,mai precis la un click distanta. 

De exemplu am gasit piese originale Ford ,adica filtru de polen special pentru model de autovehicul pe care-l detin la un pret de numai 58lei , asta neavând card ,daca aveam beneficiam de discount , si antigel Ford Super Plusconcentrat -37c /1litru la numai 19 lei ,si este special pentru vremea care va venii.
Grabestete ai reduceri la piese Ford de Black Friday 27-30 noiembrie  ,timpul este limitat 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...