Amintirea unei nopti de iarna

Hmm , mirosul de brad si coji de portocala puse pe plita sobei din camera de zi imi trezesc atatea amintiri frumoase ale unei nopti de iarna linistita chiar inainte de Craciun , cand afara ningea cu fulgi mari si noi copii fiind ne uitam pe geam de langa soba fierbinte si gandindu-ne ce ne va aduce mos Craciun in dimineata urmatoare tin minte cat de nerabdatoare eram , imi doream cateva carti cu povesti de Craciun  pentru a ma bucura de magia sarbatorilor . Bunica si bunicul ne priveau din fotoliile lor calduroase asteptand sa ne ducem la ei in brate ,  dar noi eram destul de agitati si atunci striga bunica : 

-Dragii babei ,  haideti sa va citesc o poveste ! 
Iar noi sarind in sus de fericire am fugit langa fotoliu asteptand-o sa aduca cartea ,  avea o intreaga biblioteca RAO in birou tot felul de carti de la trilhere pana la drama , comedie si fantasy . Sa intri in lumea cartilor in acesta casa era destul de simplu ,  bunicii nostri adorau lectura .  Cand apare bunica cu 3 carti in mana , si ne intreaba :
  -Ei  ,dragii babei pe care sa o citesc ?
     ● Rece ca piatra   de David Baldacci 
       O poveste thriller destul de captivanta despre un rege al jocurilor de noroc incercand sa se razbune pe o frumoasa domnita Anabelle pentru furtul multor milioane de dolari dar situatia devine dificila cand prietenii ei incearca sa o protejeze .  Pretul cartii era de 28.6 ron .

●   Micul Print de Antoine de Saint-Exupery 
   O poveste clasica pentru copii , despre un hot printre negustori ,  Pretul cartii fiind de 29 Ron

Lacrima de Lauren Kate 
    O carte extrem de minunata despre O tanara Eureka care era mereu insotita de un El , pe numele lui Ander un baiat care o avertiza atunci cand ea era in pericol , pretul cartii 27,9 Ron . O poveste super frumoasa din categoria fantasy
     Asa cum noi nu puteam ajunge la un punct comun fiindca eu vroiam cartea Lacrima ,  fratele meu vroia Micul Print iar bunicul vroia Rece ca piatra bunica nu reusea sa ne impace asa ca ne-a impartit cartile si ne-a pus sa citim fiecare ce ne place .
     In timp ce toata familia citeste ,  bunica ne pregatea niste gogosi pufoase si cate o cana de lapte ,  deja simt fiori cand va povestesc ,  in timp ce noi stateam pe covor citind bunicul si fratele meu au adormit  ,eu nu m-am putut deslipi de aceea carte care ma fascina si mai tare cu fiecare pagina citita . In cele din urma am adormit cu ultima pagina necitita ,  si dimineata cand m-am trezit eram deja in pat invelita auzindu-l pe fratele meu cum striga :
     *-Nico ,  Nico a venit mosul ,  daca nu vii deschid si cadoul tau  .*
  Si am sarit din pat pentru a vedea ce Mia adus mosul , si surpriza a fost pe masura pe langa dulciuri si jucarii am primit un teanc de carti de la editura RAO  din categoria fiction favoritele mele , adoram sa citesc in fotoliul bunicii . 
    Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2016 proba 15 !!! 
    

3 comentarii:

  1. Salut. Interesante alegeri, insa nu inteleg de ce ai pus pretul cartilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca va intereseaza sa le achizitionati !!! Cat mai multe detalii sunt bine venite cred eu

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca va intereseaza sa le achizitionati !!! Cat mai multe detalii sunt bine venite cred eu

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...