StarShiners ma îmbracă!

Acum mai bine de o saptamana eram în căutarea unei ținute pentru ziua mea nu vreau ceva prea sofisticat deoarece se pare ca imi voi petrece ziua acasa , alaturi de cei dragi.
Dar oricum vreau o tinuta frumoasa , pentru aceasta ocazie specială si stiu de la prietena mea cea mai buna ca pe StarShiners gasesc multe produse frumoase si la moda.
Bine inteles ca nu am crezut-o dar ma invitat la ea acasa si mi-a arătat rochia care si-a achiziționat -o de curand de la acest magazin. O rochie chiar drăguță ,mi-am dat seama , rochia Fofy Same Purpose Dark-Blue ,de culoare negru albăstrui pana la genunchi din 95% polistier si 5% elastan chiar mi-a placut si m-am decis sa imi caut si eu tot acolo .
Asa ca mi-am ales 1 rochie de seara ,ceva super frumos ,si in acelasi timp foarte elegant asta fiind pentru momentul cand imi voi primi invitații . Rochia este lunga cu bustul buretat din voal , si o lungime de 145 cm. Rochia Ana Radu  este superba si mi se potriveste perfect.
In al doilea rand m-am gandit "Daca se lasa frig?"
mai bine îmi i-au si un trench Artista Proper Attitude care se potriveste ca o mănușă cu rochia aleasa de mine, trench-ul fiind de culoare negru-albăstrui ,tip clopot cu funda la spate si lungime de 63cm ,fiind foarte la moda in 2015.
Dar ziua? Trebuie sa am o tinuta si ziua deoarece mai vine cate cineva si nu vreau sa fiu nepregătită , si sa arăt caraghios. Dar parca mi-as lua ceva office sa imi de-a un aer de sefa.  Chiar daca nu voi sta la birou ,tot imi voi alege o tinuta office. Rochia LaDonna Mistery  Touch Red este de culoare rosie
 (ador culoarea rosie) rochita fiind pana la genunchi cu o croiala evazata, manici scurte ,accesorizata cu un cordon in talie si aplicatii din dantelă , cred ca am facut alegerea corecta, iar de ziua mea voi arata splendid!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...