Cadouri de sărbători !!!!

Si acum cu ocazia venirii sărbătorilor cautam si noi cadouri , poate ceva pentru casa. Nu neaparat cadouri pentru cineva , poate chiar pentru noi. In fiecare casa exista mereu cate ceva de schimbat poate televizorul ,decorul sau ceva prin bucătărie.

Eu sincer m-as bucura tare mult sa imi cumpăr o tabletă noua si un televizor pentru living ,dar poate prind si eu niste promoții ca nu strică ,si asa se cheltuie tare mulți bani cu sărbătorile ,mai precis toate economiile pe care le-am strâns in timpul anului.
Pentru living am nevoie de un Tv mare ,ca doar de aia e living .
Am gasit un televizor cu 14% reducere , un televizor Smart Led Samsung ,este fix ce aveam eu nevoie, are 101cm este full HD 40H5203.
Câteva caracteristici
Audio -iesire sunet RMS
Dolby MS10DTS Studio Sound DTS
Premium sound 5.1
Diagonala ecran 101cm
Rezoluție 1920*1080
Aspect imagine 16:9
Caracteristici superioare imagine
Motor Hyper Real Clear Motion Rate 100 wide Colo Ehancer Plus Film ModeNatural Mode Suport .
Si hai gata sa nu va plictisesc cu asemenea chestii mai bine dati-mi si voi niste idei unde sa mai gasesc cate ceva, dar eu deja sunt foarte mulțumită de televizorul gasit, la asa oferta este minunat!
A si mai vroiam o tabletă poate o nimeresc ca tv-ul la oferta.
Eu am avut o tabletă care am crezut ca este buna, dar imediat a cedat ,la cat de mult o foloseam ,iar de data asta vreau ceva mai bun.
Da ce tableta sa imi iau?
Vreau ceva bun asa ca o sa-mi iau o tabletă de la o marca cunoscuta ,pentru a fi mai sigura.
Daca tot mi-am luat televizorul de la Samsung ,si tableta as vrea sa o iau tot de la aceasta marca ,si mai precis tableta Samsung Galaxy Tab3 Lite Value .
Galaxy Tab3 T116Lite Value Edition 8GB 7" wi-fi +3G White .
Pretul ei este de doar 664,15 lei si garantie de 24luni pe culoare alb este perfecta , mai ales pentru o damă.
Bine ca am gasit un site bun fiindcă am prins câteva oferte ,de fapt mai multe ,sper ca vor mai fi super oferte .
Bucuria sărbătorilor deja ma cuprins ,eu cred ca fiecare persoana merita un cadou ,deci si eu merit. Comanda si tu acum un produs de pe site-ul care am comandat eu si beneficiază de super preturi si super oferte in tema cu Crăciunul. Succes la cautat!!!

35 de comentarii:

  1. un site unde poti gasi multe produse pentru orice buzunar

    RăspundețiȘtergere
  2. Un site cu produse minunate si preturi accesibile <3

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am auzit pana acum de ei..dar au preturi foarte bune

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da au preturi foarte bune!! De aceea fac cumpărături de la ei!!

      Ștergere
  4. Super blog! Super articole! Felicitar si mult succes in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O gama foarte diversificata , ai de unde alege cadouri

    RăspundețiȘtergere
  6. superb blogul,multumim FB rafay daniela

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru cuvintele frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...