Prima zi de munca

Buna dragii mei cititori, am ceva timp de cand imi caut un loc de munca am impartit cv-ul meu cam peste tot , l-am pus chiar si pe Internet dar fara succes.
De fiecare data cand aveam cate o intalnire cu vreun patron important o dadeam in bara, si de fiecare data auzeam aceleasi cuvinte "- Imi parI o fata destul de inteligenta dar fara prea multa experienta , tinutele tale imi inspira inca o minte de copil,  ma voi gandi si poate te voi contacta in zilele ce urmeaza " si uite asa nu mai primeam niciun apel inapoi, am incercat sa imi schimb tinuta in camasi albe,  haine elegante, pantaloni simpli negri s-au chiar pantofi cu toc .

Nu prea sunt obisnuita sa umblu prea mult cu pantofi cu toc, dar la ultima apatie in fata unei persoane importante am ales pantofii cu toc si m-au ajutat foarte mult .
Mai mult m-au ajutat cateva stiri citite pe net despre moda black tie , o noua moda in aceasta toamna, in care credeam cu siguranta si ce credetI?  Chiar a functionat,  in sfarsit imi gasisem un loc de munca .
Pentru prima zi de munca , mi-am cautat tinutele pe net pe un site foarte interesant.
Mi-am ales cateva rochite elegante in care cred ca ma voi simti fenomenal iar impresia pe care o voi lasa va fi una de 5 stele.
Am ales cateva rochite negre foarte simple si dintr-un material foarte bun si confortabil.
Cu toate ca sunt simple dau o tenta de Rochii de ocazie ,iar pentru mine conteaza foarte mult tinuta ,deja pierdusem mult din cauza tinutelor neadecvate,  probabil imi voi cumpara si cateva camasi cu maneca lunga pentru sezonul rece, chiar daca lucrez la birou eu sunt "gerila" in tot sensul cuvantului ,findca sunt nascuta in decembrie dar urasc frigul .
De cand eram copil preferam sa ma imbrac cat mai gros dar si elegant .
Si dupa cum spuneam mi-am dorit ca prima mea aparitie la locul de munca sa fie una de neuitat si chiar asa a fost.
In prima zi am purtat o rochie neagra  ( gasiti poza mai jos ) una foarte simpla si lejera dar foarte eleganta pentru birou, am combinat-o cu o geaca subtire  si o pereche de pantofi cu toculet,  eu zic ca a fost alegerea perfecta.
Cand m-am prezentat colegilor , au ramas placut surprinsi de atitudinea pe care aceasta tinuta mi-o ofera .
Pur sI simplu eram in centrul atentiei, colegii nu isi puteau lua ochii de la mine ,punandu-mi aceasI intrebare in continuu -De unde ti-Ai luat tinuta si cum te-ai inspirat sa alegi acesta combinatie?
Raspunsul meu a fost simplu , noua moda a acesteI toamne a fost ajutorul meu .
ACEST ARTICOL A FOST SCRI'S PENTERU PROBA CU NR 1 A CAMPANIEI SUPERBLOG2016!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...