Mes bijoux préférés !!!! Partea 1 !

Bine v-am regăsit dragele mele !!! 
Așa cum v-am spus și pe pagina astăzi va voi împărtăși o parte din produsele mele preferate pe care obișnuiesc sa le țin în geanta mea cosmetica , aceea geanta pe care o i-au peste tot  și care îmi este la îndemână în orce moment . 
   Deci sa incepem !!! 
Le-am scris în ordinea în care le-am scos din geanta ! 

   * Trusa de farduri pleoape , pudra și fard de obraz FELINE EYES !
 Este o trusa super ok , și foarte practica ! Prețul :25 de lei 

   * KIT PENTRU SPRÂNCENE DE LA RIMMEL LONDON 
   Cândva nici nu aveam nevoie de așa ceva , dar acum din lipsa de timp pentru a merge sa mă pensez mai le conturez cu acest kit . Este mai bun și mai practic decât creionul și durează mai mult . 
Prețul :13 lei .
     * TRUSA REVOLION MAKE-UP LONDON  !!! 
  12 noante foarte îndrăznețe pentru nopțile  mai rebele , pentru cluburi s-au petreceri cu prietenii ! 
Preț : 30 de lei 

       * MASCARA CATRICE ROCK COUTURE EXTREME . 
  Este foarte rezistent la apa , pentru a mă demachia este necesar mai multa răbdare decat de obicei ,în plus este foarte bun , îți transforma genele în niște adevărate minunății . Preț :17 lei 



* PUDRA XL REVERS  
Destul de buna , nu lasă pete și se așează bine pe fata ! 
Preț 15 lei 

* TUȘ PLEOAPE BOURJOIRS MEGA LINER ULTRA BLACK 
Super incantata de acest produs , mă scăpa mereu de chinuiala liniilor perfecte .Foarte ușor de utilizat și foarte precis .
Preț :40 de lei 
* PUDRA BRONZATA LUMINOUS MATT 
 Mi-a plăcut aceasta pudra , nu lăsa pete și strălucea foarte tare , acum am terminat-o, cel mai probabil îmi voi achiziționa alta cacât de curand.  Preț :  17 lei 


* CLEȘTE PENTRU ÎNTORS GENELE .
  CU RIMELUL DE MAI SUS ESTE IMPOSIBIL SA IȚI AȘEZI GENELE PERFECT , ACEST CLEȘTE CHIAR MA AJUTAT , DAR NU ÎL FOLOSESC TOT TIMPUL , CÂTEODATĂ GRABA ESTE PREA MARE .
PRET:15 LEI .
  

CAm atât pentru astăzi , va aștept și în următorul articol unde va voi dezvălui și numele celorlalte produse  din geanta mea cosmetica! 
 Cine a încercat unul s-au toate produsele de mai sus , ce părere aveți ? 
Pentru mine nu prețul contează , fiindcă am avut produse care costau 80-90 de lei și îmi provocau alergii , s-au coșuri !! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...