Review 5 produse !!!!

Hey , bine v-am regăsit dragii mei ! 
În articolul de astăzi va voi face un Review al unor produse pe care le-am încercat și mi-au plăcut !
  Sunt femeie iar din acest motiv îmi place  sa încerc unele lucruri noi ,mai ales în materie îngrijire personala , dar și când mi se pune pata pe un anumit produs cu greu mă las de el.
       1♧ Tot ce pot spune despre acest produs este "încântător " 
 Este vorba despre parfumul Versace Bright Crystal !!! 
Un parfum nu foarte ieftin ,ținând cont ca eu l-am achiziționat cu 400 de lei ,acum am observat ca este la reducere ! 
  Îmi place are niște note demențiale pentru stilul meu , rodie ,bujor , yuzu , unele din preferatele mele . Acest parfum îi da femeii care îl folosește  o încredere mai mare de sine !!! 


2♤ Loțiunea Repair and Care de la Nivea 
 O crema de care as fi regretat dacă nu as fi incercat-o 
. Este o crema suava ,hidratanta dar care nu rămâne lipicioasa de piele cum fac alte sute de creme ! 
Îți simți pielea hidratata pana la 48h dar fără disconforturi ! Conține dexpantol care nu irita pielea dar în schimb o îngrijeste foarte atent ! 
Hidratează pielea în profunzime pana aceasta își recăpăta suavitatea naturala . 
Eu nu sunt o persoana incantata de creme s-au uleiuri de corp , nu îmi plac fiindcă mai apoi raman ca și lipicioasa și mă enervează la culme de îmi vine sa fac dus imediat , dar aceasta crema este total diferita și o găsiți la un preț de 18-20 de lei , depinde de zona 


 3 ■ Masca de fata de la Garnier 
Mai exact cele 3 măști de fata de la Garnier :
 Aqua Bomb este masca revitalizantă, cu rodie, pentru tenul deshidratat.                     Comfort este hidratantă și calmantă, cu mușețel, pentru tenul uscat si sensibil,       Fresh este masca purificatoare, cu ceai verde, pentru tenul mixt și cu imperfecțiuni.
 Le-Am încercat pe toate  dar cea de-a treia este chiar miraculoasa as spune , după ce o folosesc simt cum fata mea este total aerisita și hidrata . 
Ce îmi place la aceste măști este folosirea usoara . 
Nu trebuie decât sa îndepărtezi filmul de pe masca și sa o așezi corect pe fata . 
Produsul este de unica folosință .
 Prețul unei măști este de aproximativ 10 lei ,accesibil tuturor !


4● Crema de noapte Visage Nivea Q10 

- Oferă pielea dvs. cu o umiditate intensă în timpul nopții

- Îmbăduiește ridurile din interior
- Crește nivelul de proprietăți Q10 ale cremei și creatina
Pentru efecte vizibile rapid este necesar sa o folosiți în fiecare seara !!! 
La mine a functionat foarte bine. Am folosit-o cam 20 de zile după care am luat o mica pauza . 
Pe timp de noapte este mai ok sa folosim creme  pentru ca pielea noastră sa se regenereze și sa respire ! Prețul unei creme ajunge la 35 de lei .
 5* Masca de par de la Ultra Doux cu miere 
  Am incercat-o iar acum o folosesc de fiecare data când mă spăl pe cap .
 După folosire este necesar lasata 5 minute pe par pentru a intra în rădăcină firului de par , după clătire veți vedea cât de moale rămâne . 
După uscare veți vedea diferența fata de alte produse 

Dragii mei cam atât pentru astăzi ! Va doresc spoR al citit și sa ne auzim cu bine în următorul articol ! 

*Țin sa menționez ca imaginile sunt luate de pe Google * 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...