castiga premii cu BlogAwards participand la Toamna Bloggerilor

Hey, dragii mei ati bloggeri si cititori  auzit de noua campanie? Cum care?Cea de pe BlogAwards ....
daca nu aveti cont incercati imediat sa va faceti unul, este chiar foarte simplu... cu un cont pe BlogAwards sau Blogatu.ro puteti participa la numeroasele campanii pe care acestia ni le-au  pregătit. Eu zic sa nu-i  facem sa astepte. Ce zici te tentează ?
In prin rand in acesta toamna avem o mega campanie by BlogAwards ... "CAMPANIA TOAMNA BLOGGERILOR 2015 " pentru a va inscrie in capanie Toamna Bloggerilor  ..si chiar este foarte simplu ....si participand puteti castigi  premii importante.
Mie una chiar imi plac privocarile , ma tenteaza sa incerc,asa ca nu voi rata nici un concurs sau vro campanie  BlogAwards .
link-ul http://www.blogawards.ro/toamna-bloggerilor-2015 Eu am dat de aceasta pagina  cu ajutorul cuiva , si ii multumesc , datorită ei pot face articolele ceeea  ce imi place foarte mult , si pe deasupra mai castig si premii pentru asta. 
De la începutul anotimpului de Toamna pagina a creeat mai multe campanii pentru noi, unele sunt pentru începători iar altele pentru profesionisti. ..Eu una sunt mai încăpătoare dar mereu incerc , pentru ca fara ambiție nu faci nimic. 

campania se desfasoara pana pe data de 2NOIEMBRIE . Deci nu mai așteptați si intrați imediat . Ce aveti de pierdut? Nimic . Aveti doar de castigat .... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...