Obiectele personalizate din ce în ce tot mai utilizate

Din câte știu eu acum câțiva ani era destul de greu sa găsești un cadou unic , s-au sa găsești Obiecte personalizate  pe bunul plac , dar în ziua de astăzi le cam găsești peste tot dar diferă  la calitate și preț .
Tot ceea ce vreau sa spun este ca un cadou personalizat este mult mai simpatic decât unul comun , și deaceea am devenit intre timp o colectionista de pixuri personalizate    și mă pot mândri cu o colecție super drăguță cu multe pixuri în mii de culori și personalizări unice și sper ca intr-o buna zi sa am cât mai multe . Mi-a luat ceva timp sa îmi dau seama cât de mult contează sa fii mai special intr-o lume atât de comuna . Cum mulți știți mă ocup de bloggering și îmi dau foarte mult silința sa devin din ce în ce mai buna , de curând cu ajutorul blogului am fost contactata sa i-au câteva lecții despre bloggering și tot ce tine de blog  , bine înțeles că nu amai refuzat mai ales ca nu eram singura contactată , m-am întâlnit cu încă 3 fete care se ocupau cu același lucru ca și mine doar ca fiecare pe domeniul ei , eu sunt pe toate domeniile dar ador domeniul gastronomiei . Când am inceput lectiile fiecare dintre noi a trebuit sa își expună punctele de vedere în legătură cu blogul și ce înțelegem noi prin cuvântul "blog " .
Fiecare dintre noi  a trebuit sa scrie câteva lucruri pe o tăblita speciala și m-am făcut plăcut când mi-am dat seama ca eram în centrul atenției datorita pixurilor mele personalizate , care păreau atât de minunate fata de pixurile normale care aproape nu au niciu-un farmec ! Povestea obiectelor peronalizate ma fascinnat prin simplul fapt ca te poți face remarcată prin lucruri simple dar inteligente ! Îți poți face prin comanda multerior lucruri ca de exemplu agende personalizate  , cărți de vizită personalizate , tricouri personalizate și chiar autocolante personalizate  . 

2 comentarii:

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...