Epilarea definitiva ,soluția perfecta !

  Ți s-a întâmplat vreodata sa treci pe lângă  o femeie si sa  te minunezi de cât de fin și frumos arata corpul ei ?

   Ți s-a întâmplat vreodată sa mergi la mare și sa Îți fie jena sa te dezbraci în costum de baie din cauza parului nedorit ?

 Oare ți s-a întâmplat sa ajungi sa iti dorești sa scapi definitiv de par ? 











 Ei bine cred ca 75% dintre voi ați răspuns cu "da" la toate cele 3 întrebări , știu asta fiindcă și eu pățesc la fel și cum  sunt o femeie casnica îmi este din ce în ce mai greu sa mă ocup de toate și la final sa mă mai gândesc și la mine ,în cele mai multe nopți mă gândesc cum sa ajung mai repede în pat și sa iau perna în brațe căci oboseala mă termina ,și uite așa rămân cu parul pe mine .



De-a lungul anilor am folosit metode de epilare cu ceara ,cu bic , cu epilator chiar și cu diferite creme depilatoare dar la final fără rezultat fiindcă parul creste destul de repede cam intr-o zi  începe sa crească  și o iau de la capăt , este cam ca în povestea cu spălatul vaselor ,orcate vase ai spală niciodată nu le termini . Dar fiindcă tehnologia se modernizează rapid așa și eu vreau sa fiu în pas cu noutățile și apelez  la epilare definitiva  cu IPL pentru a dispărea definiv  problemele cu parul . Din câteva ședințe cu IPL deja parul dispare definitiv și eu mă pot bucura de aspectul minunat al corpului meu fără sa mă simt incomoda . 

 -Tehnologie IPL= Lumina intens pulsată este o tehnologie dedicata tratamentelor faciale și corporale , ajutând la eliminarea parului nedorit de pe orce suprafață a corpului.

 Am găsit deja și firma care mă va ajuta sa scap definitiv de parul nedorit  și se numeste Nomasvello ,cu o întreagă istorie în spate  pot spune ca am așteptări mari .
A luat naștere în 2007 în Spania și urmând ca în numai 8 ani sa se extindă în 16 tari de pe 3 continente printre care și România în anul 2010 iar în 7 ani au deschis 28 de centre în Arad , Bacău , Brăila , Brasov, București , Constanța,  Craiova,  Galați, Cluj , Timișoara, Iași , Oradea , Pitești și Ploiești.  Am încredere în persoane autorizate și cu o experiență larga în acest domeniu care sigur nu va da greși ! 

24 de comentarii:

  1. de ani de zile folosesc epilatorul... in timp, parul s-a rarit, firul s-a subtiat... la inceput trebuia sa ma epilez saptamanal, acum, e de ajuns sa fac aceasta operatie lunar...

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o mare problema pentru noi .Eu am apelat intotdeauna la persoane specializate in acest scop,e drept nu a fost usor ai nevoie de timp de bani,dar decat sa ma chinui singura si sa nu reusesc mai bine merg undeva unde obtin ceva ,

    RăspundețiȘtergere
  3. Super articolul. Si eu ma interesez de ceva vreme de epilarea definitiva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Epilarea definitiva, probleme de jena ZERO!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru informații. Sunt chiar folositoare. Sincera sa fiu consider epilatul una dintre marile probleme ale femeilor

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica Florentina Denghel2:40 p.m., ianuarie 25, 2017

    O idee foarte bună, epilarea totală.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte folositoare informațiile ����

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place ideea,banuiesc ca e si scumpa aceasta procedura de epilare definitiva!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțumim pentru acest articol.. Este foarte util

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de mult imi doresc sa scap de pilozitate. O sa fac economii si o sa apelez la aceste sevicii.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulțumim pt acest articol atât de util!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumim pt acest articol atât de util!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru informație si interesant. Vreau o epilare definitiva sa fiu frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  14. Aș încerca și eu această tehnologie, de fapt cui nu i-ar plăcea să scape de părul nedorit?

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-a placut articolul, foarte interesant, de mare folos pentru doamne!

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am folosit diferite metode pt epilare,iar uneori am fost si la salon.Epilarea definitiva cred ca este destul de costisitoare,asa ca,momentan,voi ramane la metodele mele.

    RăspundețiȘtergere
  17. Informatiile astea sunt copiate. Google e plin de asa ceva. Le gasesti si pe site-ul Nomasvello. Dar niciuna dintre bloggarite sau ce or fi nu are o parere personala la finalul unui tratament complet. Li se ofera gratis vreo 3 sedinte pt reclama si gata, au o parere. Am cautat informatii inainte de a incepe epilarile si am intrat pe fel de fel de link-uri dar informatii 0. Asa am intrat si aici si cand ce citesc? Nimic.
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...