Filme de vizionat în week-end! !!

   Bine v-am regăsit dragi prieteni și cititori ! Încep vacanta cu acest articol fiindcă  mi sa părut destul de interesant subiectul . Suntem deabia la mijlocul săptămânii dar mai este puțin pana la week-end și m-am gândit ca v-ar interesa un articol cu ultimele noutăți despre filmele apărute anul acesta !
   Majoritatea filmelor pe care le veți găsi mai jos eu deja le-am văzut și mi-ar plăcea sa le văd pe toate fiindcă sunt destul de interesante . Am ales mai multe categorii de filme  : acțiune ,drama ,comedie și chiar disney. Nu va dau prea multe detalii despre aceste filme , va las sa le descoperiți iar apoi sa lăsați un scurt comentariu aici despre filmul vizionat 

    1/ Gardienii puterii ! 
Un film cu foarte multa acțiune ! 
   2/ Boxxerul! !! 
Un film despre viața cu lupte , destul de interesant pentru gustul meu ! 
     3/ Femeia fantastica !!!
Un film în care valoarea unei femei chiar este apreciata ! 
4/ Shimmer lake !!!! 
 Un film pe care încă nu l-am văzut ,dar mi se pare interesant ,va urma pe lista mea ! 
                                                                   
5/ Mumia !!!
 Acest film este deja unul din preferatele mele ! Fiindcă conține toate stările care mie îmi plac , acțiune , suspans și drama  
6/ Născut șef !!!! 
 O pelicula disney care poate fii vizionată în familie ! 


7/ 200 de grade ! 
 Un film plin de acțiune ! Interesant !!!!! 
     8/ Managerul Sandy !!! 
 Un film de comedie foarte frumos ! Când am vizionat acest film am ras cu lacrimi !! 
     9/ Fast & furios 8 !!! 
Un film în serie deja , dar foarte interesant în continuare ! 
10/ Fifty shades darker !!! 
A doua parte mi-ar plăcut extrem de mult ! Este foarte frumos , chiar dacă are unele scene mai ***** se merita vizualizat . 
 Cam acesta a fost topul pe care vi l-am pregătit ! Deci bucurati-va de week-end  cu un film bun ,popcorn și persoanele dragi !!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...