Blogatu.ro

Nu este prima oara cand scriu despre acest subiect , si nici ultima oara.
Ce este Blogatu.ro ?
Este cel mai mare blog despre orce,dar in special despre gadget-uri noi si review-uri desre gedget-urile Allview.
Persoana care se ocupa de acest blog si care isi da extrem de mult interes este Marius calugaru.Nascut in Craiova fiind cunoscut ca cel mai mare blogger de prin Oltenia .
In prezent traieste in Craiova si zi de zi se imparte in multe parti ,este medic ,blogger si Jurnalist.
Considerat bloggering-ul un adevarat Job , nu doar un hobby.
Hobby-urile lui sunt calatoriile si testarea produselor.
Inainte sa iti achizitionezi un gadget poti consulta blogul lui pentru a beneficia de informatii suplimentare care iti pot fi de ajutor in cele mai multe cazuri,spre exemplu eu as vrea sa imi iau in gadget de la Allview dar mai intai este cel mai ok sa ma documentez , caci eu imi iau smartphone dupa modul in care face poze dar nu in ultimul rand dupa modul in care telefonul se misca, orice smartphone avut de mine pana acum in momentul de fata sa miscat perfect,urasc sa se blocheze s-au sa functioneze in suturi.
Prin articolele lui Marius am dat si de un review.Despre smartphone-ul   Allview P7 Pro care la prima vedere este foarte ok , din cate am inteles telefonul ofera multe si este la un pret destul de accesibil , adica 699 de lei.Daca esti un jucator inrait poti juca pe acest telefon fara probleme, iar daca pasiunea ta sunt fotografiile poti fi super incantat , acest telefon iti ofera o calitate destul de buna . Telefonul este lansat de curand mai precis in septembrie 2016 il poti oferi cadou persoanei iubite de Valentine's Day fara probleme.
  1. Daca vrei sa fii la curent despre orice noutate in materie de gadget-uri iti recomand sa urmaresti Blogatu.ro
     2. Și nu uita te poți abona și la canalul de youtube   pentru a vedea videoclipurile postate  .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...