04.11.2016

Petrecere cu surprize

Vai sa va povestesc ce am facut saptamana trecuta , cumnata mea  a avut  petrecerea pentru fata ei si normal ca eu am fost prezenta ca de fiecare data oriunde si peste tot . Dar cu toate incercarile mele de a detine controlul la tot ce se petrece ea a ascuns foarte bine surprizele pe care le pregatea invitatiilor pe langa tortul care arata super , si marturiile care au fost niste ingerasi magnetici cu chipul fetei , ea ne-a pregatit o seara plina de divertisment mai bine spus fotodivertisment  .

         De ce fotodivertisment ?   Fiindca a avut la petrecere noul divertisment PartySnap, ne- am distrat de la mic la mare ,nu mai conta varsta sau altele , ne-am pus toti pe facut poze pe care mai apoi le-am decorat cu tot felul de "jucarii" virtuale precum esarfe , funde , urechi de catel si multe altele .
     Nu ma asteptam sincer sa ma distrez asa de bine dar chiar mam distrat mi-a atras atentia complet fiindca am facut atatea poze iar cele care imi pareau ca am iesit minunat repede le imprimam pe loc pentru a ramane ca amintire si peste multi ani . 
   In plus cumnata mea a decis ca toate pozele sa fie puse pe facebook direct pentru a impartii cu toata lumea fericirea pe care o simteam . De obicei eu sunt experta in surprize dar asta ma intrecut super distractie ,in plus la cererea cumnatei la final  am facut diferite poze de grup in diferite tari , da tari , PartySnap mi-a oferit opurtinitatea de a ma imagina spre exemplu in Paris , asta chiar a fost super , pentru cateva minute am fost ca o pasare calatoare .
      La fel de simplu putea chema un fotograf dar distractia nu ar mai fi fost la fel .
Ne-am distrat foarte tare pana si cei mai "morocanosi " invitati au pus un zambet in poze nu cred ca a fost cineva care nu sa distrat  daca pentru noi ca adulti mi sa parut funny   , imaginati-va pentru copii cata fericire a putut aduce in zambetul acestora .
Odata ajunsa acasa deja mi-am putut imagina cum va arata petrecerea baietelului meu care peste foarte putin timp va face 1 anisor ... Iar cu acesta aplicatie sunt sigura ca nu voi regreta . Asa ca sa dam drumul la distractie maxima.
 Acest articol este scris pentru proba cu nr 13 din Campania SuperBlog 2016. 

REGULAMENT CONCURS "NICOL'S BLOG"

Dragi mei aici găsiți regulamentul concursului ! Succes va doresc .