09.11.2016

Amintirea unei nopti de iarna

Hmm , mirosul de brad si coji de portocala puse pe plita sobei din camera de zi imi trezesc atatea amintiri frumoase ale unei nopti de iarna linistita chiar inainte de Craciun , cand afara ningea cu fulgi mari si noi copii fiind ne uitam pe geam de langa soba fierbinte si gandindu-ne ce ne va aduce mos Craciun in dimineata urmatoare tin minte cat de nerabdatoare eram , imi doream cateva carti cu povesti de Craciun  pentru a ma bucura de magia sarbatorilor . Bunica si bunicul ne priveau din fotoliile lor calduroase asteptand sa ne ducem la ei in brate ,  dar noi eram destul de agitati si atunci striga bunica : 

-Dragii babei ,  haideti sa va citesc o poveste ! 
Iar noi sarind in sus de fericire am fugit langa fotoliu asteptand-o sa aduca cartea ,  avea o intreaga biblioteca RAO in birou tot felul de carti de la trilhere pana la drama , comedie si fantasy . Sa intri in lumea cartilor in acesta casa era destul de simplu ,  bunicii nostri adorau lectura .  Cand apare bunica cu 3 carti in mana , si ne intreaba :
  -Ei  ,dragii babei pe care sa o citesc ?
     ● Rece ca piatra   de David Baldacci 
       O poveste thriller destul de captivanta despre un rege al jocurilor de noroc incercand sa se razbune pe o frumoasa domnita Anabelle pentru furtul multor milioane de dolari dar situatia devine dificila cand prietenii ei incearca sa o protejeze .  Pretul cartii era de 28.6 ron .

●   Micul Print de Antoine de Saint-Exupery 
   O poveste clasica pentru copii , despre un hot printre negustori ,  Pretul cartii fiind de 29 Ron

Lacrima de Lauren Kate 
    O carte extrem de minunata despre O tanara Eureka care era mereu insotita de un El , pe numele lui Ander un baiat care o avertiza atunci cand ea era in pericol , pretul cartii 27,9 Ron . O poveste super frumoasa din categoria fantasy
     Asa cum noi nu puteam ajunge la un punct comun fiindca eu vroiam cartea Lacrima ,  fratele meu vroia Micul Print iar bunicul vroia Rece ca piatra bunica nu reusea sa ne impace asa ca ne-a impartit cartile si ne-a pus sa citim fiecare ce ne place .
     In timp ce toata familia citeste ,  bunica ne pregatea niste gogosi pufoase si cate o cana de lapte ,  deja simt fiori cand va povestesc ,  in timp ce noi stateam pe covor citind bunicul si fratele meu au adormit  ,eu nu m-am putut deslipi de aceea carte care ma fascina si mai tare cu fiecare pagina citita . In cele din urma am adormit cu ultima pagina necitita ,  si dimineata cand m-am trezit eram deja in pat invelita auzindu-l pe fratele meu cum striga :
     *-Nico ,  Nico a venit mosul ,  daca nu vii deschid si cadoul tau  .*
  Si am sarit din pat pentru a vedea ce Mia adus mosul , si surpriza a fost pe masura pe langa dulciuri si jucarii am primit un teanc de carti de la editura RAO  din categoria fiction favoritele mele , adoram sa citesc in fotoliul bunicii . 
    Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2016 proba 15 !!! 
    

REGULAMENT CONCURS "NICOL'S BLOG"

Dragi mei aici găsiți regulamentul concursului ! Succes va doresc .