Ședința foto pentru îngerașul meu

Din câte știți nu este o noutate ca am un băiețel , este scump tare și este mândria mea toată
.Numele lui este Saşa Petrisor șI îi ador numele ,poate par mai excentrica cu acest nume "Saşa " dar eu sunt cu moda și de când eram doar o copila mi-am pregătit numele pentru viitorii mei copii ,și mi-am spus așa ,dacă voi avea o fata se va numii Amalia iar dacă voi avea un băiat se va numii Saşa și de aici povestea numelui .
Prințul meu are 1 an și fiindcă generația de astăzi creste foarte repede eu îmi doresc sa am cât mai multe amintiri cu el pentru a avea ce îi povesti la bătrânețe , și uite așa îmi venii ideea sa caut un fotograf bebelusi  care sa imortalizeze câteva zile petrecute alături de îngerașul meu și soțul meu .
Nu prea mă pricep dar din câte știu eu câteva ședințe foto copii  nu costa foarte mult și măcar sa mă aleg cu niște imagini cât mai naturale fiind vorba despre puritatea dintre mama și copilul ei.
Ca mama sunt dependenta de a-mi fotografia îngerașul atunci când se joaca , doarme , mănâncă sau face prostioare dar sunt constienta ca nu pot fi un fotograf profesionist având în vedere claritatea pozelor și de acolo ideea cu fotograful profesional pentru copii , iar pentru a avea niște poze impresionante este necesara răbdarea , profesionalismul și pasiunea unui fotograf pentru jobb-ul sau , fotograful ales trebuie sa iubească copii pentru a înțelege dragostea și grija fata de copilul nostru .
Așadar în aceasta vara îmi voi face câteva programări la ședințe foto pentru îngerași , fiindcă , ce poate fi mai frumos decât zâmbetul copilului tău ? Eu cred ca nimic , toate se dau în uitării în fata dragostei nemărginite fata de puii noștri ,noi manele suntem niște eroine ,pentru tot ceea ce facem și fiindcă în fiecare secunda din viața noastră ne dorim ca puii noștri sa fie sănătoși și fericiți .
Așadar mămici , nu ratați nici-o ocazie de a face din ea o amintire petrecută alături de copilul tău . 

Sursa poze portofoliu Marius Nicolae 

6 comentarii:

  1. Buna idee ,multumim un articol foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu va mulțumesc . Va aștept în continuare pentru a citi articolele mele !

      Ștergere
  2. Buna idee. Fotografiile facute de profesionisti sunt mai reusite si in plus ei stiu sa atraga atentia copilului si sa-l surprinda in cele mai neasteptate ipostaze.

    RăspundețiȘtergere

Bine v-am regăsit! !!

Spring SuperBlog 2018

Salutare , salutare ....Sunteți pregătiți ?  Pe locuri , fiți gata  Start !!!  S-a dat startul la cea mai interactivă și frumoasa compet...